Nieuwbouw

Op deze pagina vindt u informatie over de nieuwbouw.

Informatie

We hebben in 2020 de uitbreiding van ons gebouw met een functionele zaal afgerond. In deze zaal bevindt zich ook een ruime en goed uitgeruste keuken. De zaal is geschikt voor vergaderingen en bijeenkomsten tot 60 personen, er is een beamer aansluiting.

Door verschillende groepen binnen onze gemeente wordt er intensief gebruikt gemaakt van de zaal, denk b.v. aan het wekelijkse koffie café, de Alpha- Cursus, kinderclub en andere vergaderingen. Ook door anderen is de zaal inmiddels al gebruikt, de afgelopen periode is de zaal op de vrijdagmiddag het domein geweest van de kinderen uit de buurt die vanuit Avedan kookles kregen van een deskundige kok.

Ook is tegelijkertijd met de nieuwbouw de bestaande toiletgroep vervangen, op deze plek is nu een mooie ruimte ontstaan voor de opvang van de kinderen tijdens de diensten. Er is een uitgebreide nieuwe toiletgroep gerealiseerd met een invaliden en kindertoilet.